Znaleziono 9 wyników

autor: cart
13 gru 2010, 19:58
Forum: Afryka
Temat: Kigali - Dar overland
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 13362

Re: Kigali - Dar overland

W sobotę lecimy i mamy 25 dni. Mieliśmy 5 miesięcy na planowanie, a właściwie oprócz zaklepanych permitów na goryle i wstępnie zarezerwowanego safari to nic nie mamy - czyli jak zwykle jedziemy na żywioł.
Relacja na żywo na mojej stronie - www.piotrwasil.com
autor: cart
01 gru 2010, 18:35
Forum: Afryka
Temat: Kigali - Dar overland
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 13362

Re: Kigali - Dar overland

ok, wizę już mam i One Love też zarezerwowany. Znalazłem go sam wcześniej, więc niezły zbieg okoliczności ;) Mam nadzieję, że poradzę sobie jakoś z taksiarzami ;) Wciąż mam nutkę nadziei, że mój lot z Addis Abeby zostanie anulowany, bo już 4ty raz Ethiopian zmienia rozkład. Wtedy przekierują mnie na...
autor: cart
13 lis 2010, 20:05
Forum: Afryka
Temat: Kigali - Dar overland
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 13362

Re: Kigali - Dar overland

Dzięki! Dopiero teraz wypełniłem aplikację, a lecę za 5 tygodni. Mam nadzieję, że problemów nie będą robić. Byłbym wdzięczny za namiar na jakiś hotel..., szczyt szczęścia to jakby mnie zabrali z lotniska w nocy, ale nie sądzę... Po 1 w nocy i tak jestem skazany na taksówki. W Rwandzie mam w planie K...
autor: cart
05 lis 2010, 22:19
Forum: Afryka
Temat: Kigali - Dar overland
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 13362

Re: Kigali - Dar overland

Przylatuję o 1:20 i potrzebuję hotelu w Kigali.
Nie sądze by sens był łazić po mieście i szukać, więc potrzebuję wcześniejszej rezerwacji.

Może mi ktoś coś polecić w cenie 20-25$ za dwójkę? Najlepiej z jakimś kontaktem mailowym...
autor: cart
06 paź 2010, 14:16
Forum: Afryka
Temat: proszę o Wasze opinie o podróży do Algierii
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 3225

Re: proszę o Wasze opinie o podróży do Algierii

Północ czy południe?
Północ jest ok, czasami tylko jakieś dzieciaki rzucają kamieniami. Na południu nie byłem, ale chyba już dawno nikogo nie porwali.
Na mojej stronie www.piotrwasil.com jest relacja z 2003.
autor: cart
06 paź 2010, 14:14
Forum: Afryka
Temat: Wybrzeże Kości Słoniowej
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 4047

Re: Wybrzeże Kości Słoniowej

Kumpel z Berlina wrócił 2 tygodnie temu. Mówi, że jest dość bezpiecznie jeśli trzymać się na południe od Bouake.
autor: cart
07 lip 2010, 11:43
Forum: Afryka
Temat: Kigali - Dar overland
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 13362

Re: Kigali - Dar overland

odpisuja na maile ;-) DEAR SIR THIS IS THE INFORMATION ABOUT VISA ISSUANCE ON ARRIVAL VISA ISSUANCE: - ON ARRIVAL: IF REQUIRED, TO PASSENGERS COMING FROM A COUNTRY WHERE THERE IS NO DIPLOMATIC REPRESENTATION OF RWANDA, PROVIDED PASSENGER HAS APPLIED FOR A VISA THROUGH THE WEBSITE http://WWW.MIGRATIO...
autor: cart
06 lip 2010, 19:35
Forum: Afryka
Temat: Kigali - Dar overland
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 13362

Re: Kigali - Dar overland

ok dzieki, ciekawe czy bedzie latwo sie dodzwonic do Ethiopiana ;-)
autor: cart
04 lip 2010, 22:57
Forum: Afryka
Temat: Kigali - Dar overland
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 13362

Kigali - Dar overland

Kupiłem bilety i wybieram się w grudniu na trasę Kigali-Dar. Czy ktoś był ostatnio w Rwandzie? Na stronie MSZ piszą, że trzeba wypełnić aplikację przez stronę www, żeby otrzymać wizę. Zajrzałem tam i oni też chcą list polecający. Czy można dostać wizę na lotnisku bez tych formalności? Przylatuję do ...