Znaleziono 63 wyniki

autor: exile
09 gru 2009, 11:47
Forum: Plecak
Temat: Plecak
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 3968

Re: Plecak

ja lubie karrimora , niestety drogi.. np independence , ebay.co.uk - tanio lekkie uzywki
warto rozwazyc tez zwkykly worek transportowy - w tanszej opcji
autor: exile
09 gru 2009, 11:46
Forum: Plecak
Temat: Namiot
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 9027

Re: Namiot

Vaude Hogan Ultralight 1 - i ebay.de , ebay.com itd
2 warstwy , nosze go w kosmetyczce
autor: exile
10 lis 2009, 01:04
Forum: Foto-Video i Audio
Temat: Sandisk Ultra II czy Extreme III
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 14251

Re: Sandisk Ultra II czy Extreme III

jesli chodzi o temperature to dla mnie nie ma roznicy :)
autor: exile
09 lis 2009, 17:10
Forum: Foto-Video i Audio
Temat: Sandisk Ultra II czy Extreme III
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 14251

Re: Sandisk Ultra II czy Extreme III

http://www.allegro.pl/item797895469_sandisk_extreme_iii_compactflash_4gb_30mb_s_w_wa.html - karty CF http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=19999&from_showcat=1&order=p&string=30mb%2Fs - karty SD jak najbardziej jest wersja 30mb/s .. jednak jezeli aparat nie pociagnie wiecej niz 15 , to e...
autor: exile
09 lis 2009, 01:42
Forum: Foto-Video i Audio
Temat: Sandisk Ultra II czy Extreme III
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 14251

Re: Sandisk Ultra II czy Extreme III

heja!

bralbym extreme III , ultra to z dwie dekady do tylu , karty sa tanie teraz. Polecam wersje 30mb/s , zależy jeszcze jaki aparat .. ale z właściwym w RAW-ach przyspiesza znacznie

P.
autor: exile
07 paź 2009, 13:06
Forum: Afryka
Temat: Gwinea Równikowa - wiza
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 7810

Re: Gwinea Równikowa - wiza

heja
jest tam ksiadz Bogdan , poza tym lepszych znjomosci brak.. w Kinshasie bym mial :/
P.
autor: exile
07 paź 2009, 12:43
Forum: Afryka
Temat: Gwinea Równikowa - wiza
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 7810

Re: Gwinea Równikowa - wiza

bardzo ciezko o ta wize :(
staralbym sie w europie , w Afryce w chiwli obecnej odmawiaja.. (na co sie zalapalem :/ mimo dobrych papierow z naszej ambasady w nigerii :( )
autor: exile
30 wrz 2009, 02:26
Forum: Afryka
Temat: Malaria
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 5709

Re: Malaria

polecam coartem , riamet - do zdobycia w aptece senegalskiej
autor: exile
07 wrz 2009, 12:36
Forum: Plecak
Temat: Moskitiera
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 8170

Re: Moskitiera

hej
osobiście radząc kupiłbym na miejscu , taniej i bez dylematów :)
P.
autor: exile
17 sie 2009, 23:23
Forum: Afryka
Temat: Podarki dla dzieci [i nie tylko?]
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 8305

Re: Podarki dla dzieci [i nie tylko?]

tzn taktownie i z głową (w wersji africa), a nie na zasadzie : "za nic" , lub jako jednoosobowy "czerwony krzyż". Podarki daje się osoba wyjątkowym w Twoim przekonaniu, z którymi wytworzy się jakaś więź , o charakterze bezinteresownym - a o taki szalenie trudno.. Dlatego przeważnie wszystkich zlewam...
autor: exile
17 sie 2009, 20:07
Forum: Afryka
Temat: Podarki dla dzieci [i nie tylko?]
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 8305

Re: Podarki dla dzieci [i nie tylko?]

z doświadczenia wydaje mi się, ze nie warto.. ale jeśli jednak to najlepiej dać najstarszemu dzieciakowi , bądź jakiemuś starszemu. Rozparcelują wtedy równo, w innym przypadku powyrywają z rak i zrobi się dzicz.. jedna kredka się nikogo nie wspomoże , ale UMIEJĘTNIE darowany podarek , może czasami w...
autor: exile
12 cze 2009, 19:09
Forum: Tranzyt
Temat: Dobre ceny w Turkish! m. in. Etiopia
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 20752

Re: Dobre ceny w Turkish! m. in. Etiopia

hej Jozek! pelen szczery szacun za to ze chcesz jechac - to na plus. Na minus, (mam nadzieje ze bez urazy) jezeli nie potrafisz skorzystac z dostepnych informacji , lub do nich dotrzec , bedzie Ci w Afryce bardzo ciezko.. Co do polaczenia : turkish airlines sa najtansi , mozna wyrwac nawet polaczeni...
autor: exile
12 gru 2008, 18:43
Forum: Afryka
Temat: Sudan, Kenia, Uganda?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 10880

Re: Sudan, Kenia, Uganda?

w Berlinie daja :) bez problemu

ps.mam nadzieje ze doszly moje maile Marcin!
hej!
autor: exile
04 gru 2008, 01:07
Forum: Afryka
Temat: Sudan, Kenia, Uganda?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 10880

Re: Sudan, Kenia, Uganda?

Wjazd od Kenii bedzie najmniej problematyczny.


P alias exile (ten od linku z travelbitu) :)

ps. przydaje sie legitka dziennikarska np. aby zalapac sie na transport NGO , wejscie do obozu uchodzcow itp
autor: exile
17 wrz 2008, 15:31
Forum: Afryka
Temat: Sprzedam COARTEM:artemeter+lumefantrine. Lek przeciw malarii
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7379

Sprzedam COARTEM:artemeter+lumefantrine. Lek przeciw malarii

Lek jest przeciw malarii. (nie zastepuje profilaktyki) Obecnie najlepszy na rynku, zalecany przez WHO. Dzieki niemu nie musimy meczyc organizmu lariamem, czy wydawac fortuny na malarone. W wypadku podejrzenia choroby, bierzemy po 4 tabletki (rano i wieczorem) przez 4 dni. Polecam. Opisany jest takze...
autor: exile
26 cze 2008, 03:16
Forum: Afryka
Temat: Kongo Demokratyczne
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 18309

Re: Kongo Demokratyczne

Staszek :)
Ty kurde nie zaniżaj lepiej cen na allegro :D hmm!? :P
autor: exile
04 cze 2008, 23:54
Forum: Afryka
Temat: Afryka zach. Dakar-Senegal
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2534

Re: Afryka zach. Dakar-Senegal

www.google.com ? :)
nie wiem jak inni ale wydaje mi sie ze kazdy z nas szukalby tak samo :), bez urazy :)
i milego dzionka
autor: exile
28 maja 2008, 01:57
Forum: Afryka
Temat: Wizy do Sudanu w Kairze
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 5241

Re: Wizy do Sudanu w Kairze

Hej listow takich mam pare. Za kazdym razem inny (nie jest to druk). Formy jednolitej nie ma. Terminu ważności także. Data oczywiscie jest. Pismo to jest z numerem REF. , w formie "placowka" zwraca sie do "placowki", w "okreslonej : wydanie wizy" sprawie, dotyczacej "pana tozsamo okreslonego". Zdaln...
autor: exile
27 maja 2008, 03:36
Forum: Afryka
Temat: czy sie szczepicie?
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 56952

Re: czy sie szczepicie?

hej!
ja tak, ale to prawda ze kosztuje to sporo kasy....
Plusem jednak jest to ze to inwestycja dlugoterminowa... 3 lata / 10 lat / 15 lat
P.